Інша інформація,що підлягає оприлюдненню
-
Ризик втрати ліквідності
Компанія систематично проводить моніторинг показників ліквідності та вживає заходів, для запобігання зниження встановлених показників ліквідності.
Компанія аналізує терміни платежів, які пов’язані з дебіторською заборгованістю та іншими фінансовими активами, а також прогнозні потоки грошових коштів від операційної діяльності.
Кредитний ризик
Компанія схильна до кредитного ризику, у зв’язку з наявністю непокритої дебіторської заборгованості. Зазначений кредитний ризик регулярно контролюється шляхом проведення систематичних звірок з контрагентами та вживання заходи для підвищення платіжної дисципліни. Дебіторська заборгованість регулярно перевіряється на існування ознак знецінення та вживаються заходи для зменшення дебіторської заборгованості.
Макроекопомічний ризик
Відсутність фінансових ресурсів може стати перешкодою для досягнення стратегічних цілей. Падіння цін на корисні копалини може знизити доходи Компанії та унеможливити вкладення в інноваційні проекти.
Системна відсутність достатнього фінансового забезпечення геолого-розвідувальних робіт.
Скорочення та відтік фахового кадрового потенціалу у випадку достатньо тривалого часу нестабільного функціонування.
Політичний ризик
Ускладнення ведення діяльності у випадку змін в законодавстві або політиці щодо видобутку корисних копалин. Зміна власника спеціального дозволу на користування надрами або зміна підходів до видобутку корисних копалин може вплинути на плановий розвиток ПрАТ «НАК «Надра України».
Можливі зміни в законодавстві (зокрема розмір ліцензійних зборів, правила отримання дозволів на користування надрами, обмеження на видобуток певних корисних копалин, екологічні вимоги, ін.) можуть впливати на різні аспекти діяльності ПрАТ «НАК «Надра України». ПрАТ «НАК «Надра України» повинно бути готове до можливих змін в законодавстві і прогнозувати їх можливі наслідки для своєї діяльності.
Несприятливий інвестиційний клімат. -
Структура, принципи формування та розмір оплати праці, винагороди, додаткового блага голови виконавчого органу, заступника голови та членів виконавчого органу, членів наглядової ради Приватного акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Надра України»
У відповідності до контракту №138 від 23.05.2025 (далі – Контракт), укладеного між Приватним акціонерним товариством «Національна акціонерна компанія «Надра України» (далі – Компанія) в особі Голови Державної служби геології та надр України, якій повноваження з управління державними корпоративними правами передано постановою Кабінету Міністрів України від 31.08.2011 № 912 «Деякі питання Національної акціонерної компанії «Надра України», та яка здійснює функцію загальних зборів Компанії, та Головою правління Приватного акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Надра України» (далі – Керівник), за виконання обов’язків, передбачених цим контрактом, Керівнику щомісяця виплачується винагорода, яка складається з фіксованої частини- посадового окладу та змінної частини – преміювання.
Розмір посадового окладу, встановлений Контрактом, розрахований відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.1999 р. № 859 «Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності та об’єднань державних підприємств», Політики винагороди керівників державних унітарних підприємств та голів виконавчих органів господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 29.11.2024 № 1369, Галузевою угодою між Приватним акціонерним товариством «Національна акціонерна компанія «Надра України» та Всеукраїнською профспілкою працівників геології, геодезії та картографії на 2023-2025 роки.
Розмір змінної частини (преміювання) встановлюється та виплачується у відповідності до положення Політики винагороди керівників державних унітарних підприємств та голів виконавчих органів господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 29.11.2024 № 1369. Положення Колективного договору в частині оплати праці не поширюється на Керівника підприємства.
Посадові оклади інших членів виконавчого органу до укладання з ними контракту розраховуються з урахуванням міжпосадових коефіцієнтів, зазначених в Колективному договорі, укладеного між адміністрацією та трудовим колективом працівників Приватного акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Надра України».
Доплати та надбавки до посадового окладу членів виконавчого органу встановлюються у відповідності до Положення про оплату праці працівників апарату управління Компанії, яке є невід’ємною частиною Колективного договору, укладеного між адміністрацією і колективом працівників Приватного акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Надра України».
Розмір винагороди голови та членів виконавчого органу Приватного акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Надра України» визначається виходячи з розміру посадового окладу та доплат і надбавок, встановлених у відсотках до посадового окладу. Виплати при звільненні проводяться згідно з чинним законодавством України.
Відповідно до Статуту Приватного акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Надра України», Наглядова рада, як орган управління відсутня, тому структура, принципи формування, розмір оплати праці, винагороди, додаткового блага членів Наглядової ради не розкривається.04.08.2025
-
Інформація, щодо відсутності документів, які підлягають оприлюдненню:
• Біографічні довідки членів наглядової ради, перелік комітетів наглядової ради, відомості про перелік і членів комітетів, структура, принципи формування і розмір винагороди членів наглядової ради, рішення наглядової ради, звіти наглядової ради, звіти про винагороду членів наглядової ради, Положення про наглядову раду, Положення про винагороду членів наглядової ради, оскільки склад наглядової ради не обраний.
• Положення про відокремлений підрозділ, оскільки в Компанії відсутні відокремлені підрозділи відсутні.
• Кодекс корпоративного управління, кодекс етики, оскільки не приймалося рішення про їх застосування.
• Корпоративний договір стороною якого є держава, не укладався.
• Протоколи загальних зборів; повідомлення про проведення загальних зборів акціонерного товариства разом з проектами рішень щодо кожного з питань, включених до проекту порядку денного загальних зборів, інформацією про загальну кількість акцій та голосуючих акцій станом на дату складення переліку осіб, яким надсилається повідомлення про проведення загальних зборів, переліком документів, які має надати акціонер (представник акціонера) для участі у загальних зборах; повідомлення про зміни у проєкті порядку денного загальних зборів; повідомлення про прийняте загальними зборами рішення про припинення акціонерного товариства; протоколи про підсумки голосування загальних зборів акціонерів, оскільки відповідно до статуту Компанія має єдиного акціонера, рішення якого оформлюються у вигляді наказу, тому загальні збори не проводяться.
• Інші внутрішні документи (положення), які визначені п.п. 5 п. 123 Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, а також особами, які надають забезпечення за такими цінними паперами, затвердженого рішенням НКЦПФР від 06.06.2023 № 608, оскільки не приймалося рішення про їх застосування.
• Рішення про дематеріалізацію цінних паперів (забезпечення існування цінних паперів в бездокументарній формі), оскільки таке рішення не приймалося.
• Повідомлення про можливість реалізації акціонерами переважного права, оскільки додаткова емісія акцій не здійснювалася.
• Проспект емісії цінних паперів, проспект цінних паперів (інформація про випуск іпотечних сертифікатів – для емітентів іпотечних сертифікатів) або рішення про емісію цінних паперів (у разі їх публічної пропозиції) (у разі публічного розміщення цінних паперів), оскільки Компанія не випускала іпотечних сертифікатів та не здійснювалося публічне розміщення цінних паперів. Свідоцтво про реєстрацію інших цінних паперів товариства, оскільки Компанія не випускала інших цінних паперів відмінних від акцій.
• Звіт(и) адміністратора за випуском облігацій за результатами іпотечного покриття, оскільки Компанія не випускала облігацій.
• Перелік спеціальних обов’язків, визначених п.153 Політики державної власності, оскільки такі обов’язки не покладалися на Компанію. -
Відомості про договори, учасником яких є господарське товариство, інформація про які підлягає оприлюдненню відповідно до Закону України “Про відкритість використання публічних коштів”
Значні правочини
18.12.2019 ПрАТ «НАК «Надра України» було укладено значний правочин. Договір купівлі-продажу частки в розмірі 99% в Статутному капіталі ТОВ «Надра Юзівська» за ціною 427290930,00 грн без ПДВ. Сторони договору ПрАТ «НАК «Надра України» (продавець) та НАК «Нафтогаз України» (покупець). Строк виконання правочину 05.01.2021.Правочини із заінтересованістю
ПрАТ «НАК «Надра України» не укладались правочини з заінтересованістю. -
ПрАТ «НАК «Надра України» у своїй діяльності приділяє особливу увагу охороні навколишнього середовища, впроваджує заходи постійного вдосконалення системи екологічного керування, розробляє та впроваджує дії з запобігання забрудненню; встановлює контроль за впливом на довкілля та застосовує коригувальні заходи; забезпечує діяльність у відповідності до екологічного законодавства України.
З метою оцінки стану та тенденцій розвитку навколишнього середовища в межах окремих ділянок надр нафтогазовидобувних районів, регіонів визначення пріоритетних напрямів природоохоронної діяльності, оптимізації схем розміщення нових виробництв та інфраструктури, Компанією проведена робота з розробки різномасштабних еколого-технологічних постійно-діючих моделей (ПДМ).
Дочірні підприємства Компанії виконують екологічний моніторинг в межах ліцензійних ділянок надрокористувачів, та мають значні напрацювання в сфері екологічних досліджень та аналізу поточного стану навколишнього природного середовищ, створення локальних спостережних мереж для оцінки існуючого (початкового) стану забрудненості водоносних горизонтів, що використовуються для питного та господарського водопостачання.
Науковими підрозділами дочірніх підприємств Компанії проводиться удосконалення системи екологічного моніторингу навколишнього природного середовища, розроблене «Положення про створення локальних спостережних мереж та контролю можливих викидів забруднюючих речовин в районах проведення робіт з пошуку, розвідки та видобутку вуглеводнів з метою моніторингу стану навколишнього природного середовища».
Джерелами фінансування видатків на заходи охорони навколишнього середовища, що є однією з некомерційних цілей державної політики України, є власні кошти Компанії та кошти приватних надрокористувачів. -
Інформація про операції та зобов’язання господарського товариства з державним та/або місцевим бюджетом, державними та/або місцевими установами, підприємствами та організаціями, включаючи договірні зобов’язання господарського підприємства (фінансові та нефінансові), що виникають у результаті державно-приватного партнерства
ПрАТ «НАК «Надра України» сплачує податки до державного бюджету України та місцевих бюджетів м. Львова, м. Полтави, м. Києва, м, Черкаси, м. Чернігова та територіальних громад Львівської, Полтавської, Сумської, Чернігівської та Харківської областей. Загальний обсяг податків, зборів та обов’язкових платежів, сплачених Компанією в дохід держави, складає:
за 2021 рік- 182,94 8 млн.грн,
за 2022 рік – 149,305 млн.грн.
за 2023 рік – 103,73 6 млн.грн.
за 2024 рік – 110,572 млн.грн.
Договірні зобов’язання Компанії в рамках державно-приватного партнерства відсутні.